Dé specialist voor export en import met HR Core Beaufort

13 december 2017

WindkrachtVI heeft ook een HR Core Beaufort export voor TOPdesk

Veel organisaties hebben of zijn bezig met de aanschaf van IT service management systeem (ITSM) en/of een facilitair management informatiesysteem (FMIS). Ook voor deze systemen zijn medewerkergegevens belangrijk. En zo ook een goed afgestemde export van deze gegevens uit HR Core Beaufort.

Tijdens het de Raet-klanten dag op 26 september 2017 heeft u van Raet gehoord, dat de klanten die “HR Core Beaufort in huis” hebben, zullen migreren naar HR Core Beaufort Online.

Een bestaande maatwerk Impromptu-export in HR Core Beaufort moet na migratie opnieuw worden gemaakt in HR Core Beaufort Online met de Report Builder van Microsoft. Een export gemaakt met Report Builder kan niet automatisch worden gestart.

Direct toegang tot de HR Core Online (Beaufort Online)-database behoort niet tot de mogelijkheden.

Een Beaufort Interface koppeling migreert 1 op 1 mee als u van HR Core Beaufort migreert naar HR Core Online (Beaufort Online). Zo bent u geen moment zonder een automatische export van de HRM-gegevens.

Een van de ITSM-/FMIS-systemen waarmee een Beaufort Interface-export is gerealiseerd is TOPdesk.

In de hier getoonde oplossing bestaat uit de export van medewerkergegevens, de organisatiestructuur en de managers. De worden bestanden geconverteerd naar de gevraagde waarden van de verschillende velden en het bestandsformaat.

Om te voorkomen dat medewerkers die uit dienst gaan onderdeel blijven van de export, wordt een importbestand voor HR Core Beaufort aangemaakt.

TOPdesk is al meer dan twintig jaar expert in servicemanagement. Met deze service management oplossing kunt u uw binnenkomende meldingen beheren, uw workflows beheren en houdt u zicht op configuraties en assets.
TOPdesk is

  1. Eenvoudig in gebruik, snel in te richten
    Ga direct aan de slag met onze op maat gemaakte, modulaire oplossing.
  2. Geschikt voor iedere afdeling
    Geef uw klanten de beste ondersteuning, of u nu in IT of facility management werkt.
  3. Gebaseerd op best practice
    Profiteer van meer dan twintig jaar ervaring en vijfduizend uitgevoerde implementaties wereldwijd.
  4. Naadloze integratie met andere tools
    Geen zorgen. U kunt blijven werken met al uw favoriete tools. Zo is er dus ook een importfunctie voor medewerkergegevens uit HR Core Beaufort.

TOPdesk als ITSM tool
Het is altijd druk op uw IT-afdeling en dat terwijl er van u wordt verwacht dat u flexibel bent. U helpt mensen met vergeten wachtwoorden, onverwachte netwerkproblemen en aanvragen voor nieuwe apparatuur — allemaal het liefst zo snel mogelijk. Met TOPdesk bent u in staat uw werkdruk te verminderen of workflows te verbeteren.
Iedere IT-afdeling is uniek, maar de processen zijn vaak vergelijkbaar

De volgende functionaliteiten zijn speciaal ontworpen om uw IT-diensten te ondersteunen

  • Change and Release Management
    Beheer eenvoudig de workflows en wijzigingen binnen uw organisatie
  • Configuration Management
    Registreer en volg uw configuraties
  • Dashboard and Reporting
    Meet de klanttevredenheid en de performance van uw afdeling
  • Incident Management
    Registreer en verwerk alle klachten, wensen en aanvragen
  • Self-Service Portal
    Uw klanten kunnen meldingen aanmaken, volgen en 24/7 zoeken naar antwoorden
  • Request Management
    Houd overzicht over uw operationele activiteiten
  • Problem Management
    Leg onderliggende oorzaken van structurele problemen binnen uw organisatie vast
  • Knowledge Management
    Verhoog selfservice door het publiceren van veelgestelde vragen en standaard­oplossingen
  • Resource Management
    Houd zicht op de beschikbaarheid en werkdruk van uw werknemers
  • Request Management
    Beheer dienstaanvragen en ondersteun uw klanten vanuit iedere locatie
  • Service Catalogue Management
    Beheer eenvoudig het overzicht van uw dienstenaanbod
  • SLM voor leveranciers
    Registreer afspraken om de kwaliteit van uw diensten te waarborgen

Eenvoudig uw faciliteiten beheren met TOPdesk FMIS
Uw facilitaire afdeling heeft veel omhanden. Ze verwerken vragen van uw collega’s, beheren middelen, reserveringen, contracten en zorgen voor onderhoud – allemaal binnen één budget. TOPdesk FMIS zorgt voor overzicht van al deze processen in één tool.

Het FMIS voor al uw facilitaire processen

  • Middelenbeheer,
    Registreer en houd zicht op uw bedrijfsmiddelen
  • Selfserviceportal
    Uw klanten kunnen 24/7 hun aanvragen registreren en zoeken naar antwoorden
  • SLA Management
    Registreer afspraken om de kwaliteit van uw diensten te waarborgen
  • Reserveringenbeheer
    Reserveer ruimtes, diensten en middelen voor al uw reserveringen
  • Werkbonnen
    Eenvoudig werkbonnen en dienstaanvragen doorvoeren en verwerken
  • Gepland preventief onderhoud
    Eenvoudig onderhoud beheren, plannen en budgetteren
  • Bezoekersregistratie
    Houd toezicht op aankomst en vertrek van bezoekers
  • Huisvestingsbeheer
    Efficiënte registratie van al uw gebouwen en ruimtes

Voor een probleemloos werkende automatische koppeling tussen Youforce / HR Core Beaufort / HR Core Beaufort Online en TOPdesk en ook andere systemen neemt u contact op met

Het laatste nieuws

Het laatste nieuws over de verschillende exporten leest u onder de tab Nieuws. Zo ook over de ontwikkelingen van nieuwe exporten. Het nevenstaande bericht is in deze kolom als PDF-bestand te raadplegen. U kunt het bestand ook op uw eigen systeem opslaan.

13 december 2017